רובע המגורים הנחשק בבת ים. כל הסיבות להתאהב – העיר בת ים נהנית מתנופה אדירה בשנים האחרונות, בעיקר בשכונות הנושקות לקו החוף. כיום אנו גאים להשיק לראשונה רובע שכולו חדשנות, איכות חיים וקידמה בלב הסיטי הפועם של העיר. מכאן השמים הם הגבול וכל האפשרויות פתוחות בפניכם – מרכזיות ונגישות בכל דרך- ברכב, ברכבת, במטרו וברכבת הקלה, חינוך והישגיות, תרבות ופנאי, בילוי וקניות, נוף לים, תעסוקה, היי-טק – הכל נגיש, הכל קרוב, הכל ..כבר כאן.

יצירת אייקון מגורים חדש בגוש דן , יותר מסיסמא עבורנו זו דרך חיים. בכל שלב ושלב, מרגע התכנון על שולחן האדריכלים ועד היישום בשטח, חשבנו כיצד ליצור ולתכנן 5 מגדלי  מגורים פונקציונלים  העונים על כל הדרישות והרצונות שלכם, בהקפדה יתרה על עיצוב על זמני אשר ינציח את האייקון האדריכלי גם בשנים הבאות. הפרויקט ממוקם במיקום הגבוה ביותר בעיר בת ים וחלק גדול מהדירות עם מבט לים.

לכל אחד מהמגדלים  27 קומות של יוקרה, ותכנון אופטימלי למקסום שטח הדירה, חללי האירוח וחדרי השינה. כל הבניינים יחוברו ע"י ציר הליכה ירוק מוצל ונעים

בפרויקט מגוון דירות 3-4.5-5 חד' דירות פנטהאוז 6-7 חדרים עם מרפסות ענקיות לכל הדירות צמודים מחסן וחניה.

VIDEO

המיקום

נגישות, מרכזיות וחיבור מהיר לכל מקום, כל הזמן.

רובע המגורים החדש THE 5  ממוקם ב HOT SPOT של בת ים

מרחק הליכה ממסלול הרכבת הקלה, מרחק קצר מהמטרו החדש m1 , מתחנת הרכבת ונגישות לכביש 431 ונתיבי איילון . את הרובע החדש עוטפים מגוון שירותי הקהילה, התרבות, הספורט והפנאי של העיר, היכל התרבות, האודיטוריום, מוזיאון בת ים לאומנות, בית ריבק לחינוך  וקהילה, התרבוטק המשמש גם כספריה העירונית.

בתי ספר הטובים ביותר, לצד אשכולות גני ילדים, מרכזי מסחר ובילוי, קאנטרי קלאב ומרכזי קהילה.

הכל במרחק נגיעה.

A CLOSER LOOK

צרו קשר

טלפון:03-925859
פקס:03-6666666
דוא"ל: email@email.com

מעוז דניאל חברה קבלנית לבניה בע"מ רחוב משה לוי 11, בית UMI, קומה 10, ראשון לציון

מלאו את הפרטים

ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם