כפר הנופש מינת רובין פלמחים

כפר הנופש מינת רובין הוא פרויקט תיירותי אשר טרם נבנה כמותו בישראל. הוא יוקם בשטח עם נוף פראי ועוצר נשימה סמוך לעיר הנמל העתיקה מינת רובין (יבנה ים), אשר שימשה אתר נופש מרכזי כבר לפני מאות ואלפי שנים. כפר הנופש שייקרא על שמה של העיר מינת רובין, ישלב את ההיסטוריה עם הקדמה, ישקף מגמות מודרניות בעיצוב ובאדריכלות של כפרי נופש בעולם וישים את ישראל על מפת התיירות העולמית. הוא יעוצב בקונספט שעל-פיו בנויים כפרי נופש ביוון ובאיים אקזוטיים ברחבי העולם. כפר הנופש מינת רובין יושתת על נושאי תרבות, אומנות ומוזיקה. תוקם גלריה לאמנות אשר יתחלפו בה מדי חודש תערוכות לאמנים מהארץ ומחו"ל. בנוסף, יתקיימו בגלריה ערבים שונים בנושאי תרבות שיהיו פתוחים לקהל הרחב וכן יתקיימו סדנאות אומנות מגוונות ויוענקו חסויות לאמנים צעירים ולמוזיקאים מתחילים. כפר הנופש יארח ועידות ופסגות בין לאומיות כדוגמת קמפ דיוויד ושארם.

VIDEO

המיקום

כפר הנופש מינת רובין מציע נוף ימי ותחושת מיקום ייחודית. הוא ייבנה בפריסה כפרית וינצל בצורה המיטבית את הסביבה הטבעית שבה הוא יוקם. האורחים ייהנו מחוויה כוללת שתשלב חופש, הירגעות, ים, טבע, היסטוריה ותרבות. זאת, במיקום אסטרטגי, קרוב לנמל התעופה בן גוריון ולערי המרכז.

כפר הנופש יכלול יכלול:

יחידות אירוח ברמה של 5 כוכבים: בכפר מתוכננים כ- 350 חדרים, מתוכם 90 סוויטות בגדלים שונים

מסעדות, חנויות, ומשרדי אדמיניסטרציה,מרכז כנסים הכולל 5 חדרי ישיבות,חדרי אחמ"ים המצויידים במיטב הטכנולוגיה ..

מרכז כנסים בעל תכולה של 800 עד 1,000 אורחים

ספא בשטח של כ – 1,400 מ"ר כולל בריכה מקורה ומחוממת, חדרי טיפולים, סאונות, חמאם, חדרי כושר, מרפסות שיזוף ומנוחה ועוד.

פעילות ים וספורט:

לשירותם של אורחי כפר הנופש יעמדו שלושה חופים: מדרום לקיבוץ קיים חוף רחצה מוסדר המנוהל על ידי המועצה, שם ייהנו האורחים ממבחר בתי קפה ומועדונים. מצפון – החוף הצמוד לקיבוץ, וכמובן רצועת החוף הצמודה לכפר הנופש.

בנוסף לכל אלה יעמדו לרשות האורחים מועדון צלילה, סירות מנועיות, מפרשיות וריף מיוחד לחובבי הדייג.

PROJECT GALLERY

צרו קשר

טלפון:03-925859
פקס:03-6666666
דוא"ל: email@email.com

מעוז דניאל חברה קבלנית לבניה בע"מ רחוב משה לוי 11, בית UMI, קומה 10, ראשון לציון

מלאו את הפרטים

ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם