קונספט מגורים אורבני – ברוכים הבאים לשילה 3, פרויקט בוטיק אינטימי ברחוב עורפי ושקט הדואג לשמר עבורכם את הדופק העירוני, הכי קרוב ללב. מתוך רעיון זה יצרנו פרויקט בוטיק שמעצים את ההוויה האורבנית העכשוויות – שקט ופרטיות לצד קרבה לעורק החיים התוסס והמרכזי של רמת גן על גבול תל אביב. סיפור ההצלחה החדש מבית מעוז דניאל, המובילה את תחום ההתחדשות העירונית ברמת גן יוצא לדרך ואתם מוזמנים להיות חלק ממנו. לבחירתכם: דירות 3 , 4 חד', דירת גן ופנטהאוז יחיד על כל הקומה עם מרפסות ענקיות וכניסה נפרדת ומעלית לתוך הדירה.

המיקום

מאחורי הפרויקט המהודר והייחודי שילה 3 רמת גן עומד שילוב בין עולמות – מצד אחד על אהבת הדיירים לחיי המרכז, הבילוי, התרבות והפנאי ומהצד השני שמירה על פרטיות ושקט,  מעין שמורת מגורים אורבנית קלאסית ומיוחדת, מרחק הליכה קצר משדרות ביאליק וכיכר רמב"ם. לחיים במרכז אין ספק יתרונות רבים, היוצרים רגעים מיוחדים בוקר, צהריים, ערב ו…לילה.

תכנון אדריכלי מודרני, חניון תת קרקעי פרטי, לובי מעוצב, דירות בעיצוב פנים מרהיב עד 3 דירות בקומה, מפרט פרימיום הכולל מיזוג אויר מרכזי ומטבח יוקרתי. חומרי הגמר נבחרו כאן בקפידה, האדריכלות משתלבת נהדר עם הסביבה העירונית ולכם כל שנותר הוא רק לבחור את הדירה שלכם במרכז החיים הטובים של העיר.

בתכנון הדירות הושם דגש על חווית מגורים עדכנית וצעירה תוך הקפדה על קו עיצובי מדויק ולא מתפשר, מותאם באופן מושלם לרצונות ולצרכים הדינאמיים שלכם. השפה האדריכלית של הפרויקט מאופיינת בקווים מינימליסטיים ומשתלבת עם הפיתוח הסביבתי, החניון והלובי- הכל סביב אותה שפה אדריכלית ואותו הקונספט.

 

A CLOSER LOOK

צרו קשר

טלפון:03-925859
פקס:03-6666666
דוא"ל: email@email.com

מעוז דניאל חברה קבלנית לבניה בע"מ רחוב משה לוי 11, בית UMI, קומה 10, ראשון לציון

מלאו את הפרטים

ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם